Thursday 16 February 2012

AKU RINDUKAN DIA...






DIA..
teman gelak ketawa aku..
DIA..
teman tangis duka aku..
DIA..
tempat aku mencurah segalanya...
DIA...
satu2nya kawan baik aku...
DIA...
satu2nya kawan yang aku ada dari sejak aku sekolah rendah lagi...
DIA... 
satu2nya kawan yang paling rapat dengan aku...sampai orang panggil kami kembar....sebab muka kami hampir nak sama...
DIA...
kawan yang teramat aku sayang...



namun, tu semua hanya tinggal kenangan...aku dan dia hanya tinggal sejarah...persahabatan kami pernah ditentang hanya kerana parents dia berbeza warganegara dengan aku...namun aku tetap berkawan dengan dia...walaupun ramai yang mempertikaikan kenapa aku nak berkawan dengan dia...persahabatan yang aku harapkan akan sampai ke akhirat terputus jua dipersimpangan jalan...aku redha dengan ketentuanNYA..walaupun perit untuk aku tanggung...sesungguhnya AKU RINDUKAN DIA...



wasalam....



No comments:

Post a Comment