Friday 3 August 2012

KURUS SALAH, GEMUK PUN SALAH....da tu macam mana????




huhuhu....



kalau akak2 kat ofis aku tu..semuanya pakat NAK TURUNKAN BERAT BADAN....bila timbang berat badan dorang kemain suka lagi la bagi yang berat da turun tu...uissshhhhh....tok sah dok kata la....dok menjerit2 tu...haha...siap terkinja2 lagi...kakakaka....*saja hiperbola lebih...nak percaya pun boleh...hehe* tapi sebaliknya bagi aku....huhuhu...aku PALING TAK SUKA nak timbang berat badan.....sebab aku SERIAU.....mana tak nya....orang lain dok turun berat kemain lagi dok bersorak soreiiii....tapi TIDAK BAGI AKU....aku TAKUT LA SANGAT2 KALAU BERAT AKU TURUN...huhu....tu pasal la aku tak suka timbang berat badan....huaaaaaaaaaaa......aku akan ngelat kalau akk2 ofis suruh aku timbang berat badan....seboleh2nya la...tapi kekadang tak sampai hati gak....kena ler jugak timbang....resultnye tak ya cite ler...buat aku sakit hati jek....grrr!!!!


tang kena usik tu tak payah cite la...yang paling kerap aku kena usik akk ofis akan selalu ckp macam ni...


" sekarang ni mmg la kau kurus melidi macam ni...tapi nanti bila kau da kahwin...tengok la macam mana...hahahah....*paduan suara akk tu semua bila kami makan tengah hari (sebelum bulan Ramadan la yek)....dan aku hanya ketawa....*


aku paling tak suka la bila kena usik dengan pernyataan di atas tu....huaaaaaaaaaa.......benci3!!!!!....tapi ni la usikan yang paling FEMES dorang kenakan aku....haiyooooo....
lagi satu yang ni...


"kau kurus...badan kecik...makan banyak mana pun tak kisah....macam kitaorang ni kena jaga makan....akk nak sangat badan macam kau....meh sini amik lemak akk sikit...."



dari aku amik lemak2 akk2 tu semua....baik aku amik lemak mak aku jek....kakakakaa....ni ada lagi satu....



" masa anak dara dulu badan akk2 ni semua macam kau la.....sekarang ni jek mengembang....haha...."



huaaaaaa.....tak sukanyaaaaaaa akuuuuuuuu......tapi tak pernah la aku amek hati pun....hehehe.....kekadang bangga gak...sebab jadi yang paling muda dan yang paling slim kat situ....kakakaka...tapi ada satu usikan ni yang memang buat kekadang aku sakit hati...ada la sorang mamat ni...merangkap partner aku...sebab keja kami sama....boleh pulak petang tadi pakcik ni dok ngata aku baik punya...depan2 pulak tu...



" dia ni kak kalau saya tiup pun boleh melayang....haha....(dan aku pun bagi la JELINGAN MAUT AKU) "



gila sakit hati....tahu la dia tu berat yang teramat berat daripada aku....bengkek jek hati kawan ni kan....tak pe la....sabo jek la....huhuhu...tu la kan....KURUS PUN SALAH...GEMUK APA TAH LAGI....macam mana tu??? emmm....















No comments:

Post a Comment