Monday 6 August 2012

bila si kecil tu mula mendapat mulut.....comeiiiinyaaaa





amboiiii...gayut yek.....



baru jap tadi anak buah aku call opah dia (means mak aku la yek...) sejak2 da pandai nak bertatih cakap ni...uissshhhhhhhh!!!!!! mulut dia kemain lagi...riuh serumah...hahahaha....yang selalu dia sebut word 'car'...aritu dia balik rumah opah dia...sampai malam..tapi dalam pukul berapa tah dia terjaga and terus pergi ke tingkap and sebut 'car'....hahah...comeiii gila....and tadi masa kami semua gayut dengan dia tetiba mak aku cakap anak buah aku beristighfar....Astagfirullahhalazim...tapi dia tak sebut penuh...dia sebut takat Astagfirullah jek...kami semua macam terkejut la...walaupun tak la sempurna sebutan dia tapi ada la bunyinya...rindu gila kat dia...raya ni kami akan beraya bersama....hehehe...memang meriah la raya aku dengan telatah dia nanti....hohoho...





amboiiii..pandai tongkat dagu yek...







No comments:

Post a Comment