Thursday 16 August 2012

IZINKAN AKU....




aku dapat rasakan si dia tak berapa nak okey harini....mungkin daripada malam tadi....hanya aku jek yang lambat 'detect'...tak sepertimana si dia yang selalu cepat 'detect' akan sebarang perubahan pada aku....aku cuba tanya...kenapa dengan dia..,,tapi respon yang aku dapat mengatakan dia okey2 saja....aku pun okeykan jek....sebab tak nak la paksa2 orang kalau dia sendiri tak nak cerita...walaupun aku sedikit tak puas hati sebab tak dapat nak tahu apa yang tak kena dengan dia....tapi tak pe la...mungkin dia ada sebab dia sendiri....aku cuba untuk mengerti...dan cuba untuk memahami...aku ketepikan perasaan aku....tak pe la...mungkin dia perlukan masa....ITS OKEY....aku pujuk diri sendiri....apa yang aku nak kata hanyalah

IZINKANLAH SAYA UNTUK MEJADI PENDENGAR SETIA AWAK...
SEPERTIMANA AWAK MENJADI PENDENGAR SETIA SAYA....
MUNGKIN SAYA TAK DAPAT NAK MENJADI SEPERTI AWAK...
TAPI SAYA AKAN CUBA SEDAYA UPAYA SAYA....


IZINKANLAH SAYA BERADA DI SISI AWAK..
SEPERTIMANA AWAK YANG SENTIASA BERADA DI SISI SAYA....
IZINKANLAH SAYA MENEMANI AWAK....
SEPERTIMANA AWAK MENEMANI SAYA 
TATKALA SAYA MEMERLUKAN AWAK...


IZINKAN SAYA........


#aku hanya ingin menolong dia.....mengurangkan beban dia....salah ke aku ???? dia tak pernah susahkan aku....walaupun dia kata taknak susahkan aku...tak pe la....akan aku cuba untuk mengerti....





No comments:

Post a Comment