Sunday 2 September 2012

ALHAMDULILLAH....akhirnya.....




syukur....Terima Kasih Allah...aku sembuh kerana izin-Nya....



setelah hampir 2 minggu aku demam....dan hari ni aku da kembali sihat seperti biasa...ALHAMDULILLAH...selama 2 minggu aku demam ni memang aku tak ada buat keje sangat...datang keje pun aku duk melangut jek....bila rasa tak larat aku lari gi surau...rehatkan badan...huhu...memula demam aku tu biasa2 jek...sekali melarat daaa....mak aku da bising suruh pegi klinik...My Inche Abang tu tak yah cite la...dia tu 2X GANDA BISINGNYA...hehe...bila da gi klinik tu aku tahu la kenapa aku tak baik2 lagi...memang ada hikmahnya la kan...aku bukan tak nak gi klinik...yang buat aku tak suka gi klinik sebab UBAT!!!!!! CONFIRM kena makan punya....dan CONFIRM banyak ubat aku kena telan...HUAAAAAAAAAAAAA.....dan ternyata AKU BETUL!!! ubat yang diberi kepada aku ada ENAM jenis...huhu...banyak gila!!!! gila aku pun tak sebanyak ni....hehe...tapi memang aku telan air liur bila aku tengok ubat2 tu semua...gila tak sanggup nak telan....



macam ni la reaksi aku bila time nak kena makan ubat...huaaaa....*dalam hati jek la aku buat memek macam ni...kalo buat real2...mahu kena sekeh dengan mak aku...huhu*



OHHH TIDAKKKKK!!!!!!
aku tak sanggup nak telan ubat2 ni semua lagi...




#naktahusatubendakelakartakakuambilmasanakmakankesemuaubattudekatsetengahjamtupalingcepatlahahahahatapiadawaktuakucepatjekmakanubatadalasatutimetuakuberjayamakanubat2tudalammasakurang15minitlamagaktukantapigasaklabagiakutulamasapalingcepatakutelan2ubat2tusemuawakakakakaa.....








No comments:

Post a Comment